Szempilla Stylistoknak

Hogyan növeld a vendégélményt szempilla stylistként?

Te vagy a legjobb szempilla stylist a környéken? Lehetséges, a konkurencia azonban hatalmas. A minőségi munka persze sok vendéget vonz, ellenben nem biztos, hogy önmagában elég ahhoz, hogy elég vendéged legyen. Éppen ezért gondoskodnod kell a tökéletes vendégélményről is.

És hogy ez mit is jelent egész pontosan? Ebben a cikkben megmutatjuk neked, mit érdemes tudnod a vendégélményről, és természetesen azt is, hogy hogyan teremthetsz szalonodban olyan légkört, ahová a vendégek szívesen visszatérnek, és ismerőseiknek is téged ajánlanak majd, ha a legjobb szempilla stylistra van szükségük!

Mit jelent a vendégélmény?

Ez a fontos kifejezés egy vállalkozás és az ügyfelei között létrejövő kapcsolat leírására szolgál. Gyakorlatilag egy érzelmi benyomás, amely az ügyfeled és közted létrejött interakciók hatására alakul ki. A vállalkozásoddal kapcsolatos tapasztalatok összességén alapul, és nagyban meghatározza azt, hogy vendégeid mennyire lesznek lojálisak hozzád.

Fontos tudnod, hogy a jó vendégélmény megteremtésének szempontjából a minőségi munka önmagában még nem elég. A piaci verseny hatalmas, és rengeteg az ügyes szempilla stylist. Az emberek pedig szeretnék, ha a pénzükért cserébe nemcsak tökéletes végeredményt kapnának, de a lehető legjobban is éreznék magukat, amíg dolgozol.

Ezt igazolják azok a felmérések is, melyek szerint a potenciális ügyfelek 86 százaléka hajlandó többet fizetni egy szolgáltatásért abban az esetben, ha tudja, hogy kiváló élélményben lesz része.

Éppen ezért fontos, hogy minden egyes munka során törekedj arra, hogy a lehető legtöbbet nyújtsd a vendégeid részére, hiszen, ha úgy érzik, hogy nálad kifogástalan bánásmódban részesülnek, abban az esetben sokkal kisebb eséllyel pártolnak el tőled egy konkurens stylisthoz. Még akkor is, ha ő alacsonyabb áron dolgozik, mint te.

A legfontosabb alappillér:

Ismerd meg a vendégeidet

A vendégélmény csak akkor lehet igazán tökéletes, ha tudod, kinek adod a szolgáltatásod.

Ez persze nem azt jelenti, hogy a vendégeidet egytől egyig, személyesen kellene ismerned. Egyszerűen csak tisztában kell lenned azzal, ki is a célközönséged. Ennek érdekében pedig érdemes elképzelned az ideális vendéget.

Ezt egy szempilla stylist esetében egyszerűnek tűnik meghatározni, hiszen a vendégköröd javarészt hölgyekből áll. A valóságban azonban ennél bonyolultabb a dolog.

Sokat számít például, hogy az ideális vendég milyen korcsoportba tartozik. Tinédzser, fiatal felnőtt, esetleg középkorú hölgy? Lényeges továbbá az is, hogy mennyit költ a szempilláira. Ideális-e számára az átlagos környezet átlagos árakkal, vagy pedig mindenből a prémium- és luxuskategóriát igényli?

Ha meghatározod azt, ki az ideális vendég, sokkal könnyebb lesz az ő elvárásaihoz igazítanod szalonod stílusát és szolgáltatásaidat. Ez pedig önmagában az első, egyben legfontosabb lépést jelenti a tökéletes vendégélmény kialakításához.

Tűnj ki a tömegből: a tudatos márkaépítés jelentősége

A márkaépítés segít abban, hogy neved a köztudatba kerüljön. Hogy az emberek megismerjenek téged és a potenciális ügyfelek felfigyeljenek rád.

Ha jól ismered a célközönségedet, sokkal hatékonyabban pozícionálhatod a márkádat, és könnyebben építheted alapjait az elvárásaikra és az igényeikre. Minél karakteresebb a márkád, annál vonzóbb lesz majd az ideális vendég számára. Mindenki szívesebben megy ugyanis egy olyan helyre, ami már első ránézésre is közelebb áll az egyéniségéhez.

A tökéletes brand megalkotása során fontos, hogy akár első pillantásra meg tudd fogni az embereket. Teremts olyan arculatot, ami a legjobb oldaladat mutatja és reprezentálja azt, hogy miért is érdemes téged választani.

Fontos azonban, hogy sose ringasd hiú ábrándokba a leendő vendégeidet. Ha a márkaépítés során megteremtett kép nem felel meg százszázalékosan a valóságnak, abban az esetben könnyen csalódhatnak benned és egy-két alkalom után elpártolhatnak tőled. A tökéletes ügyfélélmény érdekében tehát fontos, hogy márkád egyedi, karakteres, ámde minden esetben őszinte legyen.

Az egyszerű kapcsolatfelvétel fontossága

A vendégélmény nem a szalonban kezdődik! A rólad, a márkáról és a szolgáltatásaidról kialakuló képet már az is nagyban meghatározza, hogy a potenciális kuncsaftok milyen csatornákon keresztül, milyen hatékonysággal tudják felvenni veled a kapcsolatot, és milyen hatékonysággal tudnak hozzád időpontot foglalni.

Sok stylist megfeledkezik arról, hogy az emberek többsége nem szeret telefonálni. Sokkal szívesebben foglal időpontot a közösségi felületeken, például chaten keresztül, vagy egy olyan online foglalási rendszerben, amely nem igényel személyes kontaktot, csupán néhány kattintást.

Fontos tehát, hogy az időpontfoglalás lehetőségét a célközönséged igényeinek megfelelően igazítsd. Érdemes jelen lenned azokon a közösségi felületeken, melyeket potenciális vendégeid a legnagyobb valószínűséggel használnak, és biztosítani számukra a gyors, egyszerű és problémamentes időpontfoglalás (és igény esetén lemondás) lehetőségét is.

Hangulat mindenek felett: a szalon belső terének kialakítása


A szolgáltatásaiddal kapcsolatos véleményt nagyban meghatározza a branding és a marketing.

A vendégélmény szempontjából azonban a három legfontosabb dolgot a következő jelenti:
• hogyan viselkedsz a vendégeiddel,
• milyen minőségű munkát végzel,
• és mindezt milyen környezetben teszed.

A környezet szempontjából az egyik legfontosabb dolog, hogy szalonod jól felszerelt legyen és a legmagasabb higiéniai szempontból támasztott előírásoknak is képes legyen megfelelni. Ez azonban még nem minden. Rendkívül nagy jelentőséggel bír az is, hogy milyen atmoszféra várja a vendégeket.

Gondolj csak bele: egy kellemesen baráti, otthonos hangulatú vagy egy steril, sokkal inkább kórteremre emlékeztető stúdió közül te melyiket választanád? Egyértelmű, hogy az előbbit, ugye? Ezzel pedig nem csak te vagy így, hanem a vendégek többsége is. A kedves fogadtatásnak és a minőségi munkának a kellemes környezettel kell párosulnia ahhoz, hogy az ügyfélélmény hibátlan legyen.

Azt persze, hogy milyen egy tökéletes pillás stúdió kialakítása, sok dolog határozhatja meg. Legfontosabbnak ezek közül azonban az ideális vendég ízlése és elvárásai tekinthetők, valamint a márkád identitása. A brandhez illő színek és formák egyértelműen segíteni fognak abban, hogy saját szalonodban olyan hangulatot teremts, amit potenciális kuncsaftjaid egészen biztos, hogy imádni fognak.

Érdemes megjegyezni azonban, hogy a hangulatot nem csupán a berendezés határozza meg. Az egymáshoz passzoló színek és formák, az illatok, a megfelelő háttérzene és a kommunikáció hangneme összességében alkotják meg azt az ideális atmoszférát, ami a makulátlan vendégélmény szempontjából nélkülözhetetlen.

Az ellazulás szempontjából minden apró részlet fontos, hiszen az igényes vendégek számára sokszor már egy nem megfelelően megválasztott színű törölköző is kiábrándító lehet, és elég okot szolgáltathat ahhoz, hogy más stylistot keressenek.

Egy kis figyelmesség csodákra képes

Ne feledd, a szépségiparban dolgozni nem egyszerű feladat. A szempilla-hosszabbítás pedig önmagában is egy luxus élmény.

Az emberek gyakran nemcsak azért érkeznek hozzád, hogy megszépüljenek, de azért is, hogy feltöltődjenek és kellemesen érezzék magukat közben. A munkád így testi és lelki szempontból egyaránt nagy hatással lehet rájuk.

Érdemes tehát arra törekedned, hogy minden szempontból a legjobbat nyújtsd. A professzionális munka mellett éppen ezért a kellemes, pihentető környezet megteremtése is fontos. Sok szalon pedig egy kis figyelmességgel is igyekszik kedveskedni a kuncsaftoknak. Egy pohár víz, egy tea vagy egy kávé olyan extra, amely nem kerül sokba, egy vendég számára mégis sokat jelenthet. Az ilyen jellegű kedvességet pedig könnyen igazíthatod arculatodhoz.

Ha például a természetes megoldások híve vagy, egy pohár gyógytea kiválóan illik a profilhoz, ha pedig a luxus szolgáltatásokról vagy híres, egy különleges kávé vagy egy szem prémium csokoládé is kedves ajándék lehet, ami szintén hozzájárulhat a tökéletes vendégélményhez.

A tökéletes munka titka az odafigyelés. A Pillapompa webáruházban pedig minden olyan alapanyagot megtalálhatsz, amire a biztonságos, minőségi szempillaépítéshez szükséged lehet:

Vásárlóink mondták

#1 kép innen:Tündi
1
Tündi
Ellenőrzött vásárlóEllenőrzött vásárló
5/5

Egyszerűen imádom,nem cserélném le.Könnyű vele dolgozni nagyon szeretem.!?❤️

Ennyi idővel ezelőtt: 1 év
Eszter
Ellenőrzött vásárlóEllenőrzött vásárló
5/5

Teljesen megvagyok vele elégedve!

Ennyi idővel ezelőtt: 6 hónap
Csilla
Ellenőrzött vásárlóEllenőrzött vásárló
5/5

Nagyon szuper a termék, jól lehet vele dolgozni, kötési idejével is meg vagyok elégedve. Hiába próbáltam más ragasztót, visszatértem erre, mert ez télen-nyáron megállja a helyét. 5⭐️

Ennyi idővel ezelőtt: 9 hónap
Alexandra M.
Vásárló
5/5

Gyors szállítás, ár-érték arányban a legjobb! Nagyon szép fekete pillák 🙂 Szép mélyfekete pillák! Megkönnyíti a munkát, lerövidíti az építés idejét, mégis csodás az eredmény!

Ennyi idővel ezelőtt: 2 év
Mónika K.
Vásárló
5/5

Nagyon imádom a pillapompa pillákat! A pillapompa pillákat egyszerűen imádom! Könnyen fanolható, nem ragadnak össze a szálak! Egyedüli hiányèrzetem csak az hogy nem kapható belőle fekete-színes ombre változat ☺️

Ennyi idővel ezelőtt: 2 év
Margaréta P.
Vásárló
5/5

Az egyik legjobban bevált ragasztó Sziasztok! Az ultra clear ragasztó eddig tökéletesen teszi a dolgát nálam az adott körülményeket tekintve 🙂 Nem csalódtam ,ahogy egyik termékükben sem ?

Ennyi idővel ezelőtt: 3 év