Szállítás kisokos

Külföldre is lehet kérni a kiszállítást?

Igen, külföldi szállításra is van lehetőség, bankkártyás előre fizetéssel.

A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi.

Szállítási idő: a szomszédos országokba 2-3 munkanap, a távolabbi országokba 4-5 munkanapon belül.

Szállítási díjak:
Ausztria – 4790 Ft
Belgium – 6790 Ft
Csehország – 4090 Ft
Franciaország – 8490 Ft
Németország – 5790 Ft
Románia – 5290 Ft
Szlovákia – 4490 Ft
Szlovénia – 5490 Ft

Hova utaljak, ha banki átutalást választottam?

Átutaláshoz szükséges adatok:

Számlaszám: 10403428-50526952-75741002

Számlatulajdonos: Pillapompa Kft.

Közlemény rovatban: nevedet és a rendelésszámodat tüntesd fel

Mennyibe kerül a szállítás?

A Pillapompa csomagok kiszállítását országosan a GLS, a Packeta és a MPL(Posta) futárszolgálatok végzik.

GLS házhozszállítás és GLS csomagpont díja: 1690Ft

MPL házhozszállítás díja: 1490 Ft

Packeta csomagpont díja: 1190Ft

PostaPont és a Posta Csomagautomata díja: 1190 Ft

A szállítás INGYENES 45.000Ft végösszegű vásárlás felett.

Előre utaltam a vásárlásom végösszegét, miért nem került feladásra a rendelésem?

Ez általában akkor fordul elő, ha az átutalt összeg nem egyezik a rendelésed végösszegével vagy a közlemény rovatban nem/helytelenül tüntetted fel a nevedet/rendelésszámodat.

Ez akár több munkanappal is meghosszabbíthatja a rendelésed feldolgozását és így később kapod meg a csomagodat. Ebben az esetben felvesszük veled a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Ezért célszerű többször is ellenőrizni az utalandó összeget és a közlemény rovatot, hiszen az az érdekünk, hogy minél gyorsabban megkapd a csomagodat! 🙂

Van lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre nincs lehetőség, kizárólag online tudsz vásárolni.

Hogyan tudok fizetni?

GLS és MPL házhozszállítás esetén fizethetsz utánvéttel a futárnál, banki előreutalással vagy SimplePay bankkártyás fizetéssel.

A GLS csomagpont/Posta/Csomagautomata szállítási mód esetében, csak SimplePay bankkártyás fizetés és előreutalás érhető el.

Miért nem kaptam visszaigazolást a megrendelésemről?

Legtöbbször a hibásan megadott email cím áll a háttérben. A sikeres megrendelésről ugyanis minden esetben visszaigazolást küldünk e-mailben. Érdemes ellenőrizni a promóció és spam mappában is!

Ha megrendeléskor biztosan helyesen adtad meg az e-mail címedet és mégsem kaptál visszaigazolást, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen és leellenőrizzük, hogy ténylegesen beérkezett-e hozzánk a rendelésed.

Mennyi idő a kiszállítás?

Ha a GLS futárszolgálatot választottad, akkor a 17.00 óráig leadott rendelésedet általában már a következő munkanapon kézbesítjük. (A hétvégi és pénteken 17.00 óra után leadott rendelések kedden kerülnek kiszállításra.)

Ha az MPL házhozszállítást/Packeta/MPL csomagautomata/PostaPontot választottad, akkor a kiszállítás 2-4 munkanapot is igénybe vehet.

Kapok értesítést a szállításról?

A kiszállítás előtt e-mail és SMS értesítést küld a futárszolgálat a várható kézbesítésről.

Utólag módosíthatom a szállítási címem?

Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail-ben megtalálható, így szükség esetén vele egyeztethetsz a kézbesítés időpontjáról.

Utólag módosíthatom a rendelésemet?

Sajnos a megrendeléseket a rendelés leadása után nem tudjuk módosítani, mivel azonnal feldolgozásra kerülnek.

Javasoljuk, hogy a véglegesítés előtt még egyszer ellenőrizd le a rendelésed tartalmát és az adataidat.

Ha változtatnál, bármikor felveheted velünk a kapcsolatot e-mailben ([email protected]), azonban nem tudjuk garantálni, hogy megrendelésed még módosítható lesz.

Utólag törölhetem a rendelésemeT?

A megrendelések rendkívül gyors feldolgozási ideje miatt előfordulhat, hogy a leadás után már nem tudjuk törölni a rendelésedet.

Ha mégis elállnál a vásárlástól, vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen és megbeszéljük a rendelkezésre álló alternatív lehetőségeket.

Nem tetszik a termék, elállhatok a vásárlástól?

Hivatalosan minden vásárlónak jogában áll a rendelés teljesítésétől számított 14 napon belül elállni a vásárlástól, amennyiben nem teljesen elégedett a termékkel. Azonban a Pillapompa webáruház meghosszabbította ezt, tehát 30 napos boldogság garanciát vállalunk a termékeinkre. > Bővebb infó itt

Sérült/hibás terméke kaptam, mi a teendő?

Amennyiben a csomagod láthatóan sérült kézbesítéskor, minden esetben kérd meg a futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet.

Amennyiben nem a rendelésednek megfelelő terméket kaptál, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen, és hivatkozz a rendelési számodra. Kérünk, hogy a könnyebb ügyintézés érdekében küldj nekünk fotót a termékről, amit kaptál, hogy mi is lássuk a probléma mibenlétét.

Nem érkezett meg időben a csomagom, mit tegyek?

Csomagodat nyomonkövetheted a futárszolgálattól kapott e-mailben található csomagszámmal.

A megrendeléseket a megadott határidőn belül igyekszünk kézbesíteni. Azonban esetenként előfordulhatnak váratlan késések, fennakadások a szállítás során, amelyek rajtunk kívül állnak, késés esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen.

Hogyan használhatom fel a kuponkódom?

A kuponkódodat a kosárban tudod aktiválni, az „Kattints ide a kód megadásához” mezőbe beírva, majd az “Kupon beváltása” gombra kattintva.

Győződj meg arról, hogy pontosan úgy írtad be a kuponkódot, ahogyan azt megkaptad.

A Pillapompa fenntartja a jogot bármely promóció törlésére vagy módosítására. A kuponkódok nem működnek együtt más kuponkódokkal, illetve akciós termékekre nem használhatóak fel.

Ha bármilyen problémád adódik, vedd fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen.

Hogyan tároljam a termékeket?

A termékeket típustól függően különböző módon kell helyesen tárolni. A legtöbb esetben azt javasoljuk, hogy hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől védve tárold őket. Hogy egy kicsit pontosabbak legyünk nézzünk néhány példát:

Ragasztó: mindig tartsd távol a közvetlen napfénytől, óvd a magas hőmérséklettől és nedvességtől. Javasoljuk, hogy a ragasztót légmentesen záródó tartályban tárold(Vákuumos ragasztótartó konténer).

Műszempillák: Ha épp nem használod őket, akkor tartsd az eredeti szempilladobozban, szekrényben tárolva. Ha használatban vannak és a szempillacsíkokat a palettán tárolod, akkor a palettát használat után mindig tartsd zárt helyen, vagy rendszerezőben, hogy megvédd a pillákat a portól.

Applikátorok, kefék: Mindig tartsd őket zárt helyen, vagy az eredeti csomagolásukban, hogy megvédd őket a portól.

Egyéb kérdésem van, kihez fordulhatok?

A legegyszerűbben az [email protected] e-mail címen tudod felvenni velünk a kapcsolatot.